2011. október 12., szerda

PIF

Jelentkeztem életem első PIF játékára Lekinél.



Én is játékra hívlak Titeket!

A szabályok szerint ajándékot készítek az első három jelentkezőnek egy éven belül.Cserébe nekik is meg kell hirdetni a játékot a blogjukon és vállalni, hogy 1 éven belül ők is megajándékozzák az első 3 jelentkezőjüket.

 Kérlek, írj egy bejegyzést, ha ajándékot szeretnél tőlem.
 Nagyszerű eséllyel indultok, lévén meglehetősen szerény az ismertségem :)
 Kíváncsian várom a jelentkezőket!!


5 megjegyzés:

  1. Kedves Erika! Én nagyon szívesen jelentkezek!!!!Vagy már lemaradtam? Hogy is van ez? :)

    VálaszTörlés
  2. ha jól értem, ezt az ötletet meghirdetem a blogomon, és aki ott ráklikkel és jelentkezik, annak (az első háromnak) ajándékot készítek

    vagy
    Te egy?

    kicsi korlátolt szellemi képességű medve vagyok (?)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Én is szívesen jelentkezem hozzád! :)

    VálaszTörlés
  4. jé,
    most már végkép nem értem
    és ha nem tűnik fel Fróni hirdetése, már el is feledkeztem erről

    nem emlékeztem, hogy itt jártam tavaly a névnapomon

    akkor Erika Barbinak, én Barbitól, és megyek tovább


    bocs a magambabeszélésért:))))

    VálaszTörlés
  5. Kedves Erika! Én nem olyan rég találtam rád. Katalin hozzászólásán nem igazán igazodok ki, hogy most végülis ő jelentkezett, vagy nem. Ha van még hely, akkor én jelentkeznék harmadiknak. Ha nincs, az sem baj, majd legközelebb. :-)

    VálaszTörlés

Örülök a látogatásodnak és boldog vagyok, ha üzenetet is hagysz:)
Köszönöm ♥