2014. október 19., vasárnap

Két pár boszicipő * JÁTÉK *


The Primitive Hare : Spooky Halloween ( mintarészlet)

Annyira megtetszett ez a helyes cipellő, hogy mindjárt két változatban is kihímeztem. Mindkettő 32 countos lenre készült, a narancs Nina Burneb Cocoa vásznára, a zöld pedig „gyári” márványos-kávés lenre.


Nekem mindkettő tetszik,


de csak az egyiket fogom megtartani.


A másikat kisorsolom azok között, akik szeretnének otthonra egyet:)))


Szeretnéd az egyiket? Akkor hagyj egy megjegyzést október 25-én éjfélig és én másnap kisorsolom  a nyertest.

 Örülök, ha állandó olvasóm vagy, esetleg megosztod a játék hírét, de ezek nem feltételei a sorsolásban való részvételnek.


Zöld vagy narancs????

30 megjegyzés:

  1. Csodásak! A narancs picit jobban tetszik ( akaromkellmostazonnal) :)

    VálaszTörlés
  2. Narancs!!! :))) Nálam is hasonló készül, zöld zoknival, La-D-Da - Smell My Feet.

    VálaszTörlés
  3. Narancs! de a zőld is jöhetne - szépek!

    VálaszTörlés
  4. Jaj, de édesek! Olyan rég szeretnék ilyen boszi cipőt hímezni! Lehet, hogy nem is kell? De jó lenne megnyerni! <3

    VálaszTörlés
  5. Nekem a zöld tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Mindkettő nagyon jól néz ki, de a narancs a befutó, mert tökéletesen menne az új szobánkhoz. :-)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon mókásak ezek a boszilábak! Nekem a zöld tetszik jobban, talán a finom árnyalat miatt. A fotóid-mint mindig,- most is csodásak.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szepek! Orulnek barmelyikuknek,ha a szerencse nekem kedvezne! :)

    VálaszTörlés
  9. Imádom ezeket a párnácskákat - a zöldet egy icipicivel jobban, mint a narancsot!!! ;)

    VálaszTörlés
  10. How wonderful finishing!!! I really forget this Isobel pattern!!! Don't tell her! ;)

    VálaszTörlés
  11. Erika, ez csodálatos! Orange szuper !!!

    VálaszTörlés
  12. Jelentkezem, mindkettő tetszik. :-)

    VálaszTörlés
  13. Szépek a munkáid, mint mindig, és gyönyörű fotókat készítettél, mint mindig :)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon vagány mindkettő!
    Versenybe szállhatnék én is?
    A narancsért esetleg?
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  15. Nagyon SZÉPek ezek a boszicipők, talán a zöld egy icuripicurival jobban tetszik ♥

    VálaszTörlés
  16. Jelentkezem a versenybe, ha lehet. Nem tudom eldönteni melyik tetszik, talán a narancs egy picivel. :) Szép napot.:)

    VálaszTörlés
  17. Talán a zöld....A képek nagyon hangulatosak! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  18. Jelentkeznék,mert szeretnék a zöld-fehér csíkos harisnyás párnácska tulajdonosa lenni:-)

    VálaszTörlés
  19. Nagyon szép mindkettő bármelyiket szívesen elfogadnám!

    VálaszTörlés
  20. Oooh beautiful!! I'm stitching something rather similar at the moment :)

    VálaszTörlés
  21. Bármelyiknek nagzon tudnék örülni! De ha választani kéne, akkor legzen a zöld. Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  22. The witch shoes are very glamorous!
    Loredana

    VálaszTörlés
  23. Én a narancsosat szeretném, de mindkettő nagyon helyes lett. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  24. Nagyon helyesek és szívesen magaménak tudnám az egyiket, ha a szerencse nekem kedvez...
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  25. Sooooo funny!!! I love all!
    Have a nice time
    Elisabeth

    VálaszTörlés

Örülök a látogatásodnak és boldog vagyok, ha üzenetet is hagysz:)
Köszönöm ♥