2014. március 9., vasárnap

Hagyományőrző SAL 2-3






10 megjegyzés:

  1. Gyönyörű az ibolyád!!! No és persze a SAL is :o)))!

    VálaszTörlés
  2. De jó, hogy jelentkeztél! Már kicsit izgultam érted, hogy mi lehet...
    Gyönyörű a hímzésed, és igen, az ibolyád is!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan nagyfokú testi-szellemi kimerültség állapotában voltam(vagyok), hogy csak panaszkodni tudtam volna. Azt meg nem akartam...

      Törlés
    2. Akkor kívánok Neked nagyon gyors tavaszi megújulást!!!
      Persze már elindult, ahogy látjuk is... :)))

      Törlés
    3. Erikám, meríts erőt a tavaszból, és a munka öröméből. Amivel jöttél az nagyon szép, bíztató! Csak így tovább, várunk! :)

      Törlés
  3. Ó, de szép lesz! És a fehér ibolyád is gyönyörű! Pihend ki magad alaposan...

    VálaszTörlés
  4. Jé, fehér ibolya! Gyönyörű a szépség hímzéseddel együtt! Nagyon szépen alakul!

    VálaszTörlés
  5. Napfény, fehér ibolya, gyönyörű hímzés és fotó... minden szépséges! A napfény talán energiát is ad , nagy ölelés innen!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépen halad a hímzésed, az ibolyád pedig csuda bájos!

    VálaszTörlés

Örülök a látogatásodnak és boldog vagyok, ha üzenetet is hagysz:)
Köszönöm ♥