2014. június 16., hétfő

Levendula szív - újra



Ez most Timinek készült.
Szeretettel♥




Most is, csakúgy mint az előző szívnél Nina Royal Purple hímzőjét használtam. Tökéletes levendulaszín♥.


A hétvégén volt szerencsém személyesen is megismerkedni Timivel, nagyon örülök, hogy végre sikerült összehoznunk a találkozót! Nagyon kedves vendéglátásban volt részem, amit ezúton is köszönök! Természetesen én sem távoztam üres kézzel, mutatom mit kaptam:


Igen. Mindet:))))
Valóságos ajándéközön! Egy kupac nekem, egy kupac Reginának. 

Nagyon szépen köszönjük!!
  

9 megjegyzés:

  1. Mindkét szívedet megcsodáltam! :) Egyik szebb, mint a másik! :)

    VálaszTörlés
  2. Veletek együtt örülök. Nagyon szépek az ajándékok!

    VálaszTörlés
  3. Wonderful frame with lavander stitch I love it so much! And also the finishing for babies are beautiful, very cute!

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon szépen köszönöm a szívet!!! :o))) Ma már sikerült lefotóznom is és hamarosan mutatom :o)

    VálaszTörlés
  5. Milyen helyesek!
    És mindkettőtöknek.......♥
    Gyönyörű a levendulásod!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűséges, és nagyon jól passzol ebbe a mesés keretbe.

    VálaszTörlés

Örülök a látogatásodnak és boldog vagyok, ha üzenetet is hagysz:)
Köszönöm ♥