2015. február 6., péntek


Nálunk egy szemernyi hó sincs, csak hóvirág :)

9 megjegyzés:

  1. Én is sok kertben látom és az idén különösen nagyra nőttek. Gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. csatlakozom. imádom a hóvirágot - kedves és egyszerű♥ szép hétvégét! eszter

    VálaszTörlés
  3. Nálunk sincs hó...:o) de sajna hóvirág se....
    A tiéd viszont gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép! Sajnos az enyém eltűnt... :(

    VálaszTörlés
  5. Mesések. Szó szerint. Olyan jó, hogy ilyenkor is ad a kert örömöket, amiért érdemes kisétálni -sáron csúszkálva is- és földig hajolni. Egyszer lesznek nekem is...

    VálaszTörlés
  6. Minden elismerésem a hímzésért!!!! Én képtelen vagyok ilyen bonyolult mintákra.
    A magnóliátok csodás!!!!!
    Örülök,hogy ismét itt vagy és köszönöm a látogatásodat!
    Hogy vannak tengelicék? irigykedem.:)))))

    VálaszTörlés

Örülök a látogatásodnak és boldog vagyok, ha üzenetet is hagysz:)
Köszönöm ♥