2015. december 27., vasárnap

Hópehely

Mostanában kevés időm jut a hímzésre, blogolásra. Régen nem írtam már; olvasgatni, nézelődni nálatok is csak ritkán sikerült. Karácsony előtt sajnos megint volt egy lumbágós epizódom, a finisben váltam mozgásképtelenné...sok mindennel nem voltam még készen, de láss csodát: így is eljött az ünnep :)
Itt szeretném megköszönni a karácsonyi jókívánságokat is, amiket nem tudtam időben viszonozni nektek!

    Semmi extra: keret a Kikből, egy kis Dekor Paint Soft, pár öltés és egy szem gyöngy.






Szeretem időszak következik most: tudok szabadon mozogni (na jó, csak majdnem), lezajlott az ünnep és egy teljes hét szabadság következik. Hurrá!


10 megjegyzés:

  1. Így tökéletes minden extra nélkül. Fájdalommentes mozgást és sok pihenést kívánok az elkövetkező hétre!

    VálaszTörlés
  2. Egyszerűen gyönyörű!!! Nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  3. Én az ilyen egyszerű és gyönyörű műveket szeretem.A gerincbetegségek sajnos ismerősek, így még teljesebb gyógyulást kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Aprócska szépség :)
    Kívánom, hogy gyógyulj meg teljesen!
    Jó pihit! :)

    VálaszTörlés
  5. Már vártam tőled egy hasonló bejegyzést. Remélem, hogy túl vagy a lumágón, de máskor szólj, kétféle képpen is tudok a fájdalmadon segíteni úgy, hogy hozzád sem nyúlok.
    A szivecskéd tetszik a nemes egyszerűségével❤️

    VálaszTörlés
  6. nagyon szép ez a dísz! az egyszerűsége, formája, színei remek összhangban vannak. gyógyulj meg hamar!

    VálaszTörlés
  7. Lélekemelőek a fotóid, s bár tényleg jó lenne akár naponta újabb remekműveket nézni nálad, türelmesen kivárjuk azt, amikor újat tudsz mutatni. Jó pihenést a hátralévő napokra.

    VálaszTörlés
  8. Che fiocco di neve bellissimo, complimenti un ormnamento delizioso, ciao M.Grazia

    VálaszTörlés
  9. Hola Erika ,,,encanta tu blog es muy lindo , tú tienes una nueva seguidora
    Angelica

    VálaszTörlés

Örülök a látogatásodnak és boldog vagyok, ha üzenetet is hagysz:)
Köszönöm ♥