2016. december 22., csütörtök

Karácsony közeleg


Szép hagyomány a munkahelyemen, hogy minden évben saját készítésű ajándékkal lepjük meg az egyik kollégánkat.
Azt hiszem a választott minta alapján sejthető, hogy akit én húztam egy igazán csupaszív ember :)
A hímzéshez felhasználtam az egyik kedvenc színemet, a Chillit Ninától, és benne van egy darabka a Ritától kapott szalagomból is. ♥
A tömőanyag közé karácsonyi fűszereket is rejtettem, így a párnácska finoman illatozik is :)

Minden kedves olvasómnak szeretetben megélt boldog ünnepet kívánok!


Ui.: Sajnos a műtét elkerülhetetlenné vált, így a jövő évet egy kis izgalommal indítom az idegsebészeti klinikán :(

18 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos kis minta. Biztosan örült a kollégád hogy egy ilyen szépséget kapott tőled! :) Az én védőnőm már lábadozik, őt is gerincsérvvel műtötték. Remélem utána jobb lesz neked is, és megszűnik a fájdalom! Boldog Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, örült :)
      Nagyon szeretem mások sikertörténeteit hallani, mostanában ez a kedvenc műfajom :) Köszönöm a jókívánságokat !

      Törlés
  2. Ez valami bűbáj, szép munka!
    Erika, kívánok neked a műtét után teljes gyógyulást!
    Pihenős, szép karácsony kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Annyira, de annyira édes és a színeket... hát nagyon eltaláltad! :)
    BOLDOG KARÁCSONYT KÍVÁNOK! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A színválasztástól féltem egy kicsit, de mindenképpen vidám manót szerettem volna. Örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  4. Krásne vianočné dievčatko, milá výšivka...
    Prajem krásne Vianoce!
    A.

    VálaszTörlés
  5. Beautiful Stitching I love the cute Christmas girl.

    VálaszTörlés
  6. Csodaszép mint mindig! Vigyázzanak rád az angyalok😇! És várunk vissza!

    VálaszTörlés
  7. Csuda helyes ez a párnácska, igazán jókedvre deríti az embert♥
    Boldog Karácsonyt kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így látod, éppen ezt szerettem volna elérni vele...:)

      Törlés
  8. Nagyon szép lett a hímzésed, biztos nagy örömet okozott!
    Kívánok Neked sok erőt, bátorságot, és mielőbbi teljes gyógyulást!
    Boldog Karácsonyt, békés, szép Ünnepet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat Ildikó !

      Törlés
  9. Oh, azt hittem írtam is megjegyzést nálad, nem csak elolvastalak, de úgy látszik tévedtem... bocsi!
    Nagyon aranyos a hímzésed a fejléced pedig ♥!!!

    VálaszTörlés

Örülök a látogatásodnak és boldog vagyok, ha üzenetet is hagysz:)
Köszönöm ♥